• Eerste ontmoeting

    Bij de eerste ontmoeting willen we graag kennismaken met je bedrijf. Wat zijn je creatieve ideeën waardoor je al zo ver gekomen bent? Ook willen we graag weten wat de visie en missie is voor de toekomst. Met deze informatie kunnen wij een goed beeld vormen zodat we beter de volgende fase kunnen voorbereiden.

  • Brainstorm

    Door middel van een brainstorm sessie met je en eventueel een aantal personeelsleden, bepalen wij de juiste weg voor een nieuwe campagne, huisstijl of reclame-uiting van het bedrijf. Wanneer wij denken een goed beeld hebben van alle ideeën binnen je bedrijf gaan we de conceptfase in.

  • Concept

    Tijdens de conceptfase gaan wij een aantal verschillende creatieve ideeën uitwerken tot een soort “prototype”. Deze prototypes leggen wij in een tweede ronde voor aan jou en eventueel het personeel. Alle feedback die komt op de prototypes nemen wij mee en vervolgens gaan we het uiteindelijk product neerzetten.

  • Uiteindelijk product

    Dankzij de input van het jezelf en het eventuele personeel gaan wij een uiteindelijk product maken waar je meteen mee aan de slag kunt. Na een aantal weken gaan we samen kijken of het gewenste resultaat is bereikt.